úterý 15. ledna 2013

Toaletní voda Tycoon Oriflame

Toaletní voda Tycoon Oriflame

14.01.2013 09:52

Úspěch je na dosah ruky

Toaletní voda Tycoon Oriflame; <a href=

Nová Toaletní voda Tycoon je určená pro sebevědomého, sebejistého muže, který se nebojí vysokých ambicí.

"Při tvorbě této vůně jsem se nechal inspirovat filmem Chyť mě, když to dokážeš s Leonardem DiCapriem," popisuje autor parfému Alexis Dadier. "Chtěl jsem v její skladbě zachytit vzpomínku na svou cestu do Honolulu. Když jsem přistál, slunce bylo v nadhlavníku a vzduch byl prosycen vzdušnými pobřežními tóny oceánu. Přistávací dráha byla rozžhavená a vyzařovala kouřový a ambrový opar… tyto tóny jsem naznačil černou ambrou a vetiverem. Doplnil jsem náznak kůže, který mi připomíná vůni letecké bundy."

Pyramida vůně

DŘEVITÁ VODNÍ
HLAVA: mořské tóny, hořký pomeranč, citrón, šalvěj
SRDCE: slunečný vánek, pomerančové květy, americké cedrové dřevo, atlasové cedrové dřevo
TĚLO: černá ambra, vřes vetiver, kůže

Toaletní voda Tycoon

Cena před slevou: 699 Kč
Objem: 75 ml
V prodeji od: 15.1.
Kód výrobku: 25048

Kuličkový antiperspirant deodorant 24h Tycoon

Cena před slevou: 99 Kč
Hmotnost: 1,3 g
V prodeji od: 15.1.
Kód výrobku: 25049

———

Zpět

www.oriflame24.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.