Společnost Oriflame získala pro rok 2013 ocenění Superbrands Award.
O vítězích rozhodovala odborná porota Brand Council složená ze 14
nezávislých odborníků programu Czech Superbrands současně s českými
spotřebiteli. Toto ocenění je důkazem kvality a spolehlivosti značky
Oriflame, která na českém trhu působí již téměř 23 let.
Superbrands je nejuznávanějším celosvětově fungujícím programem
hodnocení značek, který má již více než patnáctiletou historii.
Hodnocení a nominace značek na ceny Superbrands probíhá na základě
identických kritérií, dnes již v 88 zemích světa, včetně České
republiky.
Tato nominace svědčí o výjimečnosti značky a respektu, který vzbuzuje
u stávajících zákazníků, médií, dodavatelů, investorů a zaměstnanců,
kteří ji spoluvytvářejí. Úspěšnost Oriflame tkví především v přírodních extraktech,
které se nacházejí v každém produktu a unikátnímu způsobu jejich
distribuce. „Přímý prodej je příležitostí pro zákazníka i jeho obchod.
Naše firma nabízí silnou obchodní příležitost všem, kteří si chtějí již
od prvního dne začít vydělávat a zároveň pracovat na naplnění svých
osobních snů a cílů prostřednictvím jedinečného obchodního konceptu – Vydělejte si dnes a zítra si splňte své sny.
Ocenění Superbrands vnímáme proto jako velice pozitivní a přínosné,“
dodává generální ředitelka Oriflame pro Českou a Slovenskou republiku
Zuzana Machová.
Základ firmy má ve světě více než pětačtyřicetiletou tradici a stojí
na jasných principech – úcta k lidem a přírodě. Tento koncept se odráží v
sociální a ekologické politice firmy, která také podporuje řadu
charitativních projektů.
zdroj: Oriflame
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.