čtvrtek 24. října 2013

Oriflame získal prestižní ocenění Superbrands

Společnost Oriflame získala pro rok 2013 ocenění Superbrands Award. O vítězích rozhodovala odborná porota Brand Council složená ze 14 nezávislých odborníků programu Czech Superbrands současně s českými spotřebiteli. Toto ocenění je důkazem kvality a spolehlivosti značky Oriflame, která na českém trhu působí již téměř 23 let.

Superbrands je nejuznávanějším celosvětově fungujícím programem hodnocení značek, který má již více než patnáctiletou historii. Hodnocení a nominace značek na ceny Superbrands probíhá na základě identických kritérií, dnes již v 88 zemích světa, včetně České republiky.

Tato nominace svědčí o výjimečnosti značky a respektu, který vzbuzuje u stávajících zákazníků, médií, dodavatelů, investorů a zaměstnanců, kteří ji spoluvytvářejí. Úspěšnost Oriflame tkví především v přírodních extraktech, které se nacházejí v každém produktu a unikátnímu způsobu jejich distribuce. „Přímý prodej je příležitostí pro zákazníka i jeho obchod. Naše firma nabízí silnou obchodní příležitost všem, kteří si chtějí již od prvního dne začít vydělávat a zároveň pracovat na naplnění svých osobních snů a cílů prostřednictvím jedinečného obchodního konceptu – Vydělejte si dnes a zítra si splňte své sny. Ocenění Superbrands vnímáme proto jako velice pozitivní a přínosné,“ dodává generální ředitelka Oriflame pro Českou a Slovenskou republiku Zuzana Machová.

Základ firmy má ve světě více než pětačtyřicetiletou tradici a stojí na jasných principech – úcta k lidem a přírodě. Tento koncept se odráží v sociální a ekologické politice firmy, která také podporuje řadu charitativních projektů.

zdroj: Oriflame

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.